Методика викладання мови

/Files/images/2018-2019/pochatkova_shkola/viber image 2019-04-26 , 09.54.12.jpg

Методика викладання української мови рекомендує ефективні методи і прийоми вдосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, формування в них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.

/Files/images/2018-2019/pochatkova_shkola/IMG_20190422_121008.jpg

Джерела збагачення методики:

1)практичний досвід, узагальнення передового педагогічного досвіду;

2)розвиток мовознавства та літературознавства як основних базових наук;

3)розвиток суміжних наук — психології, дидактики;

4)новітні дослідження в галузі теорії навчання мови;

5)методичний експеримент;

6)створенняновихпрограм,підручників,новихпрактичнихсистемнавчання, конструювання нових типів уроків тощо.

Дві взаємопов’язані частини,теоретичнаіпрактична, є складовими мето-

дики викладання мови:

Теоретична Практична
1. Наукові основи методики викладання 1. Методи та прийоми навчання мови.
мови. 2. «Механізм» упровадження конкрет-
2. Історія виникнення та розвиток мето- них методів та прийомів у процес ви-
дів навчання мови. вчення мови.
3. Структура і форми організації на
вчального процесу.
4. Наукові вимоги до підручників та по-
сібників з мови.
Мета: Мета:
дослідити процес оволодіння знання- озброїти вчителя та учнів системою
ми і вміннями, його закономірності; методів та прийомів, спрямованою на
визначити принципи навчання; обґрун- оволодіння мовою
тувати методи; створити наукові осно-
ви конструювання уроків, їх циклів

Своєрідність методики початкового навчання полягає в тому, що її предметом є шкільний курс української мови, який має суто практичний характер.

Перед майбутніми вчителями стоять такі завдання:

1)усвідомити вимоги шкільної програми;

2)зрозуміти структуру шкільних підручників;

3)засвоїти теоретичні основи методики;

4)навчитися визначати конкретні методи, прийоми і навчальний матеріал­ з кожного розділу шкільного курсу мови;

5)ознайомитися з практикою роботи вчителів початкових класів, звернувши­ увагу на позитивний досвід учителів країни, області, міста.

Для досягнення державних стандартів підготовки вчителя до роботи з молодшими школярами важливе значення мають усебічні знання про фізіологічні та психологічні особливості дітей цього віку, розуміння мотивацій до навчальної діяльності, індивідуальний підхід до кожного учня.

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя є завданням як методики української мови, так і інших методик.

Кiлькiсть переглядiв: 534

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.